Translate from Google

enfrdeitptrues

Η ελληνική γαστρονομία “όχημα” για την ανάπτυξη

GASTRONOMIAΤέσσερις “πυλώνες” για την ανάδειξη της ελληνικής γαστρονομίας ανέδειξαν οι εργασίες του συνεδρίου που διοργάνωσε, στη Θεσσαλονίκη, η εταιρεία παραγωγής βοηθητικών υλών μαγειρικής Provil, στις οποίες συμμετείχαν περισσότεροι από 300 μάγειρες, σεφ και ιδιοκτήτες εστιατορίων.

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται σε σχετική ανακοίνωση, οι 4 βασικές παράμετροι για την ανάδειξη της γαστρονομίας είναι η παράδοση ως βάση έρευνας και έμπνευσης, ο εκσυγχρονισμός στις νέες συνθήκες και απαιτήσεις της αγοράς, η ποιότητα των πρώτων υλών και το σύγχρονο μάρκετινγκ.
Στα συμπεράσματα του συνεδρίου υπογραμμίζεται ότι, “οι δυνατότητες οικονομικής αξιοποίησης της τοπικής κουζίνας είναι τεράστιες και αναξιοποίητες για τις περισσότερες ελληνικές περιοχές. Πετυχημένα παραδείγματα από το εξωτερικό όπως η πρώτη στον κόσμο κουζίνα των Βάσκων αλλά και το γαστρονομικό ‘θαύμα’ της Σαντορίνης στην Ελλάδα μας δείχνουν δρόμους”.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της PROVIL Χρήστος Βογιάννου, εξήγησε ότι η εταιρία πήρε αυτήν την πρωτοβουλία, για να διερευνηθούν οι δυνατότητες αξιοποίησης της ελληνικής κουζίνας προς όφελος της ελληνικής οικονομίας της οποίας αποτελεί πυλώνα ανάπτυξης.

“Για να καταφέρουμε να παρουσιάσουμε την ελληνική γαστρονομία ως μια ακόμη δυνατή πρόταση στην παγκόσμια αγορά του Ethnic Food”, είπε ο κ. Βογιάννου, “πρέπει να δημιουργήσουμε πιάτα και υλικά brand name στη διεθνή γαστρονομία, όπως η σάλτσα αυγολέμονο, το σαγανάκι, η ελληνική σαλάτα, κλπ και να επενδύσουμε σε ένα παγκόσμιο Marketing με νέες προτάσεις”.

Ομιλητές ήταν μάγειρες εκπρόσωποι τεσσάρων ελληνικών τοπικών κουζινών, της Κρήτης, της Δωδεκανήσου, της Ηπείρου και της Μακεδονίας.

 

Πηγή: https://www.tourismtoday.gr/?p=119586

contact

Επισκεψιμότητα